توسعه صنایع و معادن کوثر
نمایشگاه سنگ مشهد؛ دروازه صادرات به کشورهای آسیای میانه

حضور شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد

دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد برگزار شد.

شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با هدف صادرات و در نظر داشتن این مسئله که استان خراسان‌رضوی دروازه صادراتی به کشورهای آسیای میانه است در این نمایشگاه حضور پیدا کرد تا ظرفیت‌های صادراتی این منطقه را شناسایی کند.

در این دوره از نمایشگاه حدود ۷۰ شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند و همچنین شاهد حضور بازدیدکنندگانی از کشورهایی مانند ایتالیا، چین، پاکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، لبنان، عمان و… بودیم.

همچنین در این نمایشگاه آقای دکتر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، وزیر صمت کشور لبنان و تعدادی از نمایندگان مجلس و دیگر مسئولین کشوری به صورت اختصاصی از غرفه شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر بازدید نمودند و در جریان برنامه‌های و راهبردهای صادراتی این شرکت قرار گرفتند.

 

نمایشگاه سنگ مشهد؛ دروازه صادرات به کشورهای آسیای میانه

برچسب ها:

پست های مرتبط :

شکستن رکورد تولید و بارگیری معادن قروه

این مجموعه که پس از دوره جدید مدیریتی با همتی مضاعف و توسل به ارواح مطهر شهدا کار جهادی خود را آغاز نمود ، آمار تولید و بارگیری ۶ ساله خود را به رکوردی جدید رسانده است. علاوه بر آن ، یکی از معادن که پیش از این به مدت ۱۸ سال تعطیل و بدون بارگیری بود ، با لطف پروردگار و همت همکاران مجدد به چرخه تولید بازگشت.